“Tik do smrti”

B8wuthbCEAIXJm0

Znanstvenici nemaju pravi odgovor na iskustva doživljena tijekom kliničke smrti. Je li klinička smrt iskustvo blizu smrti ili sama smrt, je li to halucinacija, san ili posmrtno iskustvo, neka od pitanja na koja još nema odgovora. Jedno je sigurno, o čemu svjedoče svi oni koji su to doživjeli, a to je da im je to iskustvo promijenilo život, i to nabolje

Klinička smrt je stanje u kojem prestaju raditi srce i respiratorni organi, ali ne i mozak. Kada mozak prestane raditi, više nema povratka u život. Klinička smrt traje od tri do pet minuta, odnosno onoliko koliko mozak može podnijeti.

Desilo se dok sam bila devetogodišnje dijete. Ja sam vidjela i čula cijelu scenu dešavanja dok sam isto “gledala” iznad svoga tijela ne osjećajući strah te zbunjeno posmatrala zašto su uznemireni moji članovi porodice. “Halo, pa ja sam super, sve je krasno!” Nisam smjela po svim pravilima biti svjedok događanja oko sebe te precizno govoriti o djelima i priči koja se tada dešavala. Ja nisam postavljala pitanja, informacije su jednostavno bile “u zraku”. Sve se dešava telepatski, unaprijed, bez pitanja (kao slika koja govori tisuću riječi). Čisti kontrast životu kakvog ga znamo jer u tom “stanju” nema straha i povrijeđenih emocija. Manje više se pokazivalo, ukazivalo na neko drugo vrijeme, prostor, budućnost, druga dimenzija, razina te naravno stvari užasno bitne za čovječanstvo i mene kao dio toga.

flat,550x550,075,f.u1

Nakon tog iskustva sam počela “gutati” razne paranormalne, spiritualne knjige. “Život Poslije Života” Dr. Moody, Jr.(istinita kolekcija svjedočanstava ljudi koji su bili u komi ili doživjeli kliničku smrt. Iako, udaljeni tisućama kilometara, različite starosne dobi, koji se ne poznaju i svi su manje više opisali slična iskustva) je bila moja prva knjiga sa takvom tematikom, koja me je doslovce promijenila i oslobodila jer sam bila potpuno izgubljena, željna znanja i objašnjenja “Ta, što se to meni desilo?” To iskustvo je “pojačalo” moju intuiciju te sam itekako dobro znala kad me neko laže i maltene čitala tuđe misli. Tada sam bila zbunjeno dijete, a sad, kad prizovem sve to u sjećanje, jasnije mi je. Ne robujem nikakvim sugestijama i ne kopiram nikog.

Imala sam vizije za vrijeme Day Dreama te vodstvom anđela čuvara. Dimenzije koje se mjenjaju ulazeći u tunel (crvotočinu) inače poznat kao tunel duša (stijenke tunela su isprepletene dušama koji te pokušavaju “dotaknuti rukama, tijelom”) i kad prođeš taj dio otvara se novi svijet u nekom paralelnom vremenu. Na izlasku tunela sam vidjela moja dva anđela čuvara (nazovimo ih tako). Bili su obučeni u krzno, aseksualni, mada su bili “muškarac i žena” obučeni u čudnu obleku, vanvremensku, rukom rađenu i jednostavnu. Vidjela sam strašne stvari, upozorenja, ratove, borbe, požare, uplašene životinje ali sam vidjela isto tako i lijepe stvari. Ponekad dok sam imala Day Dream vidjela sam svijet kroz mikroskop, e to je nešto!

Kao kad kroz mikroskop zaviriš u čudesan svijet prirode, flore, prepun boja, kada vidiš dijelove lista, fotosintezu! Biti tako mali a tako velik okružen spektrom boja. Mislim da se tako Palčić osjeća te Alisa u zemlji čudesa jer Zemlja je doista čudesna samo je stvar percepcije i cjeline. E sad zamisli da si ti točkica na ovom listu, to ti je to, baš kao cijeli svemir……..

Blattzellen

Povezanost i cjelina, najjače u svemu tome je što si VELIK a tako MALI i to i je bit i tajna svemira.

Raymond Moody u knjizi “Život poslije života” PDF istražuje više od stotinu slučajeva ljudi koji su doživjeli “kliničku smrt”, nakon koje su ponovno oživjeli. Ovo klasično djelo o istraživanju života poslije smrti, prvi put objavljeno 1975. godine, pokrenulo je revoluciju u rasprostranjenim stavovima o životu nakon života, a dr. Moody je postao najveći svjetski autoritet na području iskustava tik do smrti.

Prošlost, sadašnjost i budućnost su tvorevine ljudskog mozga koji funkcionira sporo i sekvencijski, kao elektromagnetski pretvarač signala. Duša je tvorac ljudske egzistencije. Svaka inkarnacija komadić je tkanja duše te vodi samostalnu egzistenciju u astralnim svjetovima.

“Kad u zrnu pijeska vidiš svijet, a u divljem cvijetu nebo, u svom dlanu držiš beskonačnost, a u trenutku vječnost.”

Beyond Our Sight – documentary

Leave a Reply

