twinp“Diane, počeo sam gledati Twin Peaks. Svi su mi govorili da me čeka nekakva ludnica, da neću znati šta se događa, da je ovo krvava bajka, da ću se pretvoriti u upitnik. Suvišno je reći: nahajpali su mi seriju maksimalno, šta drugo da uradim nego da počnem gledati? Takođe, ova serija se smatra jednom od najboljih, razlog više da ne budem neupućeni seljober, nego da konačno budem ukorak sa svijetom.

twinpeaks

Šta mislim o prvoj epizodi? E pa, Diane, mogu ti reći da sam polijepo navučen. Ovaj pilot traje 90 minuta, sat i pol, više nego dovoljno vremena da se sve lijepo postavi i da se gledatelj upozna sa onim što gleda. I bogme su sve postavili. Imamo whodunit misteriju, leš srednjoškolke Laure Palmer, koja je nađena ubijena, zamotana u plastičnu providnu vreću. Imamo njene roditelje, prijatelje, poznanike, svakoga ko je na posredan i neposredan način povezan s njom, i sve te poveznice saznajemo i upoznajemo vrlo polako, ali sigurno.

Ne bih sad da ispadnem snob ili pozer, Diane, ali moram reći da su me dijalozi oduševili. Dok ne pređem na najbolju stvar u epizodi, pohvalit ću ovu ekspoziciju i upoznavanje s likovima, sa svima sam se povezao i znam ih sasvim dovoljno dobro da mogu sve lijepo da pratim. Nisu nimalo generični, nego zanimljivi, drugačiji, i ne znam je li rano da govorim o kvalitetu glume kod pojedinih ali sigurno da je prerano da to počnem zamjeriti.

Eh sad, Diane, najbolja stvar u seriji: detalji zbog kojih postavljaš pitanja, zbog koje te serija privuče da pratiš i dalje i da se ne zaustavljaš. FBI agent Dale Cooper, kojeg glumi Kyle MacLachlan je šarmantan, osvaja ekran i pun je samopouzdanja, siguran da će riješiti slučaj. Imam osjećaj da će vremenom taj njegov osjećaj sigurnosti i samopouzdanja izblijediti. Vidjet ćemo.

twinpe

To je to, Diane. Poželi mi dobrodošlicu u gradić Twin Peaks, savezna država Washington. Kažu mi da me čeka luda vožnja. I da, zadnja stvar: muzika je vrh.”

 

Autor: Mustafa Musa Sejdinović